Kan man gifta sig med sig själv?

Ibland känner jag bara en sån enorm kärlek gentemot mig själv, typ som om jag har fjärilar i magen för att jag tycker om mig själv så mycket, nu låter jag som värsta psykfallet men det är inte så jag menar, det handlar liksom inte om att vara arrogant eller så, mest bara att jag tycker att jag själv är så jävla ball hahaha Sen ibland så undrar man hur dum och idiotisk man egentligen kan vara... Men oftast är det faktiskt "positiva" tankar, hatar ordet positiv btw! Känns så falskt!

Hatar ett annat ord också, "skön" när folk beskriver saker och ting eller människor som "sköna" ooooh får damp då! Låter så jävla idiotiskt! Så håll upp med det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0