¿¡Dafuq?!

Nu har min mobil bestämt sig för att sakta börja haverera, det är inte enkelt när man kommer upp i åren... Blod i urinen osv det är ett tydligt tecken på att man håller på att haverera. Nä, men faktiskt så har mobilen valt att radera alla mina kontakter så jag har en massa nummer i min samtalslogg men har ingen aning om vem de är...

Igår var jag ute på möllan med Bella och ett par av hennes kompisar, först skulle vi skulle kolla på en konsert men missade den precis när de gick av scenen :( så vi fick gå ut istället.

Fan vad detta blev ett "vanligt" inlägg, nu är det såhär att jag kan inte hålla på och skriva här för mycket för då har jag inget kvar sen att skriva i min dagbok! Och ja, jag skriver i en dagbok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0