Why does birds suddenly appear ?

Ja varför gör dem det...?
Iaf jag är lite sur på mig själv för jag hade lite saker jag har tänkt skriva i bloggen men nu har jag glöm dem, men du ska veta att jag tänker på dig bloggen även om jag inte visar det så mycket TIHI
Nu sitter jag och målar mina naglar och är jätte glad för att jag lyckades Tajma in Kejsarens nya skola precis när jag satte på disney channel  så jag kan sitta och sjunga med i introt "Vänner? Jag trodde det handlade om mig! " :D
Och sen är jag sur på att Cubus jäveln inte har kvar sina smala nagellack som jag hade tänkt köpa, så nu kan jag inte göra akrobatiska konster på mina naglar :(((
Jag kan berätta en rolig sak som hände härom dagen :
Jag, Malin och Bella är inne i en skinn/pälsbutik (Alexandra)
Jag till Malin: Du ser hon som jobbar här, en gång när vi frågade var det var för päls på en jacka så svara hon det är RACOOOOOOOON , och vi började skratta haahah
Jag står och klappar en mössa, och tanten/damen kommer fram och rättar till den så frågar jag är detta räv?
då svarar hon : Nej, det är RACOOOOOOON!  VI : hahahahahahaahahaha         ha!
Och om monsterna under min säng läser detta nu så kan ni lägga av med det ni håller på med för det är faktiskt inte kul längre!!
P.S: Jag kanske borde nämna att mina inlägg aldrig make:ar sense!!

Kommentarer
Postat av: malin the one and only

HAHAHAHAHHAHA RACOOOOOOOOON OCH ÄKTA ÖRNPÄLS!

2010-09-21 @ 11:10:17
URL: http://monsteryouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0