This is how its going down..

Jag har märkt på senaste tiden att ju trevligare jag är mot någon desto otrevligare är dem mot mig.. vilket jag tycker är väldigt fel, ska det inte vara så att jag är trevlig och dem är trevliga tillbaka?
Tydligen är snäll=dum i huvudet och genom att vara otrevlig får du respekt...
Men okej!! då vet jag det! Tro mig jag kan vara en ängel vilket jag mestadels är, men du vill inte se mig jävlas mitt namn som liten var Limbo och det säger allt! Tro mig sanna mina ord! När jag jävlas finns det inga gränser och från och med nu... är det defensivt som gäller! Alltså inga mer trevligheter! (mot dem som är otrevliga då förstås)
rrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0