Plastic fantastic?

Detta inlägget handlar inte om något viktigt inte heller är det vettigt men jag vill ta upp en sak som jag har gått och undrat över länge :P

Alltså varför plastar folk in saker?
Man plastar in, klär in osv t.ex. både min mamma,moster,mormor och många många andra människor har typ ett lakan eller filtar som dem klär över soffan. Eller dem som plastar in t.ex. fjärrkontrollen och dylikt. För att skydda den? Inte smutsa ner den? Jag förstår att man vill ha den i bästa skick så länge som möjligt men finns det någonsin en dag då man kommer ta av lakanet eller plasten eller whatever och njuta av saken i sin normala form? Vad är det man egentligen sparar den till?

//Vanilly- den djupa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0