Up with the sun..

Kl är 6.01 jag sitter ensam i mitt home.. varför undrar ni?

Jo jag ska berätta, igår kväll ligger jag och sover i mitt rum (som alla andra vid den tiden) när jag ligger och sover som djupast och drömmer så sött så hör jag stenkast på mitt fönster, först tror jag att jag drömmer men jag hör det så högt att jag vaknar, ingen annan har hört det. Jag (samlar mod) och går närmare fönstret ,jag försöker titta ut men plötsligt bländas jag av en Jättestor lampa eller nått, iaf något som lyser vääääldigt starkt , som reflex slänger jag mig ner på golvet för jag blir ju rädd :O Jag hör att något krafsar utanför, det låter nästan som att någon klättrar på stuprännan på väg upp mot min balkong jag blir skiträdd och stelnar till, vågar inte kalla på mamma eller någon för jag är rädd att det där ute hör mig, så jag sitter precis under fönstret med armarna om benen redo att dö!
Men jag vet inte varför eller hur jag vågade men jag kryper bort bredvid fönstert och reser mig upp och kollar försiktigt ut genom fönstret då ser jag (och svimmar nästan) en man med en jättestor smutsig fd vit t-shirt som är helt sönder riven, han är flintskallig och liknar faktiskt zombierna i I am Legend.
Jag SKRIKER!  inga ord inget förståeligt jag bara skriker lungorna ur mig.. detta skulle jag inte gjort för mannen kollar precis in i mitt fönster när han hör mig skrika och med något som liknar ett svärd typ krossar han mitt fönster, Jag blir helt chockad men hämtar mig ganska snabbt när jag ser att han försöker komma in jag springer ut ur rummet och stänger dörren och håller för med all kraft, Jag hoppas ingen trodde på detta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0