Hampus the syndrom


Jaha var ska man börja? Hur förklarar man ett ord som bara egentligen går att känna av?
Men ja jag ska försöka. Hampus är vad jag skulle vilja kalla det för ett "syndrom"
Jag kan säga såhär mycket att om man frågar låt oss säga 10 personer om dem känner någon vid namn Hampus och om han är "konstig/knäpp" så skulle 100% 9 av 10 svara ja. Detta är inte bara mitt påstående det är nästan vetenskapen som talar för det ( efter att jag "forskat" förstås :P ) Nu kommer den svåra biten du måste inte heta Hampus för att vara Hampus... därför kan det vara svårt att känna igen en Hampus när man ser den om man inte är bekant med uttrycket.
Jag ska försöka att förklara vad som utmärker en Hampus och några kännetecken.

Därför har jag samlat lite frågor och svar, Enjoy! :

Vad är en Hampus för dig?
Folket svarar:

- En människa som är lite.. pantad, lite utöver det vanliga.
- Amen googla Hampus och se vad du får fram.. En jävla massa knäppisar!
- Haha en liten räv :P

- en hampus, det är en invalid sak som inte riktigt fötts som människa. En som inte är som andra, INTE
- hampus är som en blöja som heter pampors ahahhahaha

Vad är något typiskt för en Hampus?
Folket svarar:

-Typ tror att han/hon är jätte häftig
- Använder uttryck som: Jättecoolt i varenda mening och då förstås när han pratar om när han och hans pappa var ute och hajka och såg ett jättecoolt vildsvin med jätte coola horn :P
- Sitter mycket vid datan
- Hampus har alltid glasögon.
- Hampus har typ damp


Som ni förstår är detta inget angrepp mot dem som heter Hampus detta är bara baserat på mina egna efterforskningar och andras kommentarer och synpunkter.



Det finns mer info på http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4893584

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0