Don't feel like dancing

Asså vad är grejen med att dansa.. jag fattar inte jag finner inte det alls underhållande.. möjligtvis om man gör lite cp dans men det är ju en annan femma.
Men asså sån där "freestyle" dans där man inte har några regler eller något man bara står och rör på sig. Det finns många anledningar till varför jag inte gillar dans 1. Det är skämmigt asså helt ärligt man står där och apar sig :P 2. Det finns sånna där obligatoriska danser som Marshmallow dansen: Man står och "tar" på sig själv, drar handen genom håret HELA TIDEN, eller så gnuggar man sig mot någon annan som tjej då mot en kille helst!  NEJ TACK3. Asså om man fotar någon som dansar ser det väldigt ballt ut (skrattar ÅT dem!)  4. Jag har ingen rytm i kroppen kan ju vara därför jag hatar dans.. 5. Varför kan man inte bara hoppa? sååå  mkt lättare! :P


CRackhoes


Jag menar kolla på dem.. whats with the Crack hoezz?


Nu har jag gråtit ut hahah :D
xoxo // Lilly

Kommentarer
Postat av: emma the femma

marshmallow dansen <3333333

2009-05-28 @ 18:22:06
URL: http://emmaberneheim.blogg.se/
Postat av: lilly

hahah ja kolla dem :P

2009-05-28 @ 23:28:05
URL: http://lillyvanilly.blogg.se/
Postat av: nipple lover

nipple

2009-05-31 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0