Balen

Jag stör mig så jävla mkt på hur jävla otacksamma alla som ska på balen är, dem förstår nog inte hur mkt arbete och fri tid vi lagt ner på detta. Vi är människor vi gör misstag , nu gjorde vi misstaget att förlita oss på att lokalen vi valt skulle vara tillgänglig men så blev det inte. Istället för att låta oss gottgöra och skjuta upp datumet tills vi hittat en bra och värdig lokal så får vi en massa skit och JA jag försår att detta måste vara otroligt irriterande och jobbigt men det är ju inte så att vi gjort detta med meningen det var ju meningen att allt skulle bli jättebra. Nu får man dessutom höra att dem tänker fixa en bal själva, ja men Tack för det! Vad fan tror ni att vi har gjort under hela denna tiden? Det fanns en anledning till att vi ville ha pengarna redan i Mars.. och om ni inte fattar varför så kan jag förklara: Om vi fått pengarna i TID!! så hade vi kunnat veta hur stor lokal, veta antal människor, veta hur mkt pengar vi har. Vi kunde dessutom förberett i tid. Men ja ni kan ju alltid försöka göra en egen bal.. det finns väldigt lite lokaler till hands. Men ja jag blir bara sur för det känns som att jag slösat väldigt mycket av min fria tid, mina pengar och nerver. Jag vill bara be om ursäkt för detta med lokalen och jag vill också be om tålamod och förståelse! Erbjudandet står kvar och vi är villiga att gottgöra er! Om ni fortvarande vill säger jag en gång till att erbjudandet står kvar och meddela mig på något sätt om ni fortfarande vill det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0