My disease runs in the family :P

Vill bara säga att min syster inte är riktigt klok, hon berättade precis för mig om att hon sett en kille gå förbi henne när hon skulle ta bilen till jobbet, hon säger till killen : Do you need a ride? Han svarar: What?
Hon: Do you need a ride because it looks like your going to the busstop. Han svarar: Yeah ok. Han sätter sig i bilen och min syster pratar med honom på engelska hela tiden och killen svarar på engelska för stackarn tror väl att hon bara pratar engelska så deras konversation fortsätter på engelska ..fram till Värnhem där min syster säger: AH jag bara skojar jag pratar svenska HAHAHAH!! Jag kan tänka mig att killen blev ordentligt chockad :P
Hon är sjuk hon, min syster <3 Men jag älskar henne ändå! :P

Kommentarer
Postat av: EMMA

HAHAHHA såå balll ;D

2009-03-30 @ 20:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0