Long time no see

Längesen juuuu men jag har faktiskt haft fullt upp med att fixa inför bellas och dem andra niornas bal..så men ja jag kommer tillbaka lite smått nu :D I lördags var balen och det var jätttttttte kul faktiskt förutom att man blir så jävla trött på att människor bara för en gångs skull i sina jävla liv inte kan dricka för att ha kul, det störde mig mest att hälften av dem hade rökt på eller supit som cpn timmen innan ..kul och vingla runt sådär på balen som händer en gång i livet.. men nää att gå på fest utan att dricka det är ju JÄTTE FEL! och det finns nog inget jag hade kunnat säga för att förändra deras tanke sätt ändå så det är ju inte lönt att diskutera det.

Men igår kom pappa hem och då fick jag dem här goda Baci (pussar) från Sicily


baci3baci2

Ja såhär ser dem ut så ifall ni är i italien och ser dem här så tveka inte att köpa dem till mig :D
eller till er själva, ni kommer inte att ångra er! :O


XOXO // LILLY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0