IM BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK

Då är man tillbaka och lika mycket som det känns som att det gått snabbt känns det som att det gått otroligt lång tid..
Kom hem igår och ville bara gråta asså jag är så jävla deprimerad!!!!!!!.. att åka hem är nog den värsta känslan i hela världen. Väl hemma kan jag inte tänka på annat än sicilien varje låt,pizza,pasta osv får mig att tänka på det och det är sjuuukt jobbigt! En liten tröst är att mamma sa att vi kanske skulle åka dit i slutet av sommarlovet eller till höst .. men ja ddt är ju inte det som är saken man vill ju aldrig gå ifrån något när man har som roligast. 

Iaf nu är jag hemma och det finns inget jag kan göra åt saken så lika bra att bita i det sura äpplet och nöja mig.
Under en vecka kan mycket hända.. Micke har dött :*(   , Pappa har renoverat mycket av sitt hus, och sverige har fint väder för en gångs skull


Ska lägga in bilder från Sicily när jag har tid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0