Weekend update with lilly

Har varit i serbien i ca 13 dagar.. tror jag, här är sveeeeetttttigt varmt. Idag är det 40 grader ute och när jag skulle hjälpa mamma hänga upp tvätten gick jag runt i bikini och ändå rann det svett hahahah så det är jäääävligt varmt, igår var det lika varmt typ och då lyckades en granne som bygger om trädgården hugga av vatten röret så allt vatten rann ut på gatan istället och som körsbäret på toppen stängdes även strömmen av haha dö kul att inte kunna duscha  på några timmar i denna värmen :P  Idag ska vi nog till montenegro 8 timmars körning i denna värmen smala vägar uppe i bergen SUPER!! Jag som älskar höjder :(  Men det ska bli skönt att få bada i havet som är betydligt större än poolerna här .. alltså människor här har problem .. men en sak har dem inte problem med och det är närhet, jag vet inte om det är mig det är fel på men jag gillar inte följande: Ungar med simmglasögon i poolen, VUXNA med simmglasögon i poolen, folk som nuddar en, tar tag i en , håller sig uppe på en i poolen, och folk som i allmänhet inte kan simma :P En annan sak som är ganska så otrevlig är att män inte förstått att speedos är lite ute jag menar vill jag se paket ringer jag väl fan till jultomten!

IM OUT
LILLY

Kommentarer
Postat av: MALI THE ONE AND ONLY

Du har så jävla rätt i allt det där om poolen! (hatar folk som kollar på ens röv med simglasögon under vattnet...)

2009-08-17 @ 20:02:33
URL: http://postbedtime.blogg.se/
Postat av: MALIN THE ONE AND ONLY AGAIN

uppdatera mera Liiiiiiiilly!

2009-08-27 @ 11:40:27
URL: http://postbedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0