Sååå synd

Livet är lite som en berg och dalbana just nu.. ibland är det på topp och ibland dalar det som nog alla förstår det är ju därför det heter berg och dalbana (förfan lilly du behöver inte förklara allt!) Men jo ibland måste man för som Aneta sa theres a hole lot of crazy out there! :P

Ska leka lite arga snackarn nu :

  • Apan Hasse som bjuder alla barn på en banan på Ica Maxi Toftanäs har blivit ersatt av en jävla förrädare! som att jag inte skulle märka att dem bytt ut hasse mot en Apa (Gorilla) som dessutom är av helt annat material!
  • Program som Sveriges smartaste barn är bland det dummaste jag hört!! Som att smarthet är att veta när Gustav Vasa föddes och kunna stava till multiplikationstabellen eller att få lite poäng på ett IQ-test bevisar att man är osmart, oj jag kunde inte addera en triangel med en kvadrat får jag inte köra bil nu? 
  • Vad är McDonalds problem om dem har röda glas ska jag fan ta mig ha röda glas!
  • Skulle sett Whatever Works på förhandsvisning i torsdags men jag missade tiden men samma kväll såg vi Transformers Revenge of the fallen ist..bra film men sitt inte på första raden it sucketi sucks! Är faktiskt fotfarande irriterad över att jag missade Whatever Works den verkar ball och jag har vägrat slänga biljetterna lipar till lite varje gång jag ser dem :( :P

Men som sagt livet är på topp ibland också :D

  • Semester snart (tror jag) :P
  • Övningsköra barfota
  • och som grädde på mosen blev man "mordhotad" idag på McDonalds hahhaha Jag älskar mitt liv! :D

// Vanilly a touch of dirt! <3333333333333333333


Kommentarer
Postat av: Aneta

Nämn inte övningskörning! Döda mig lilly döda mig, jag kommer aldrig ta körkort...

2009-07-13 @ 11:45:00
URL: http://wannabeafatass.blogspot.com/
Postat av: Lilly

Haha du måste komma ihåg att hyperventilera annars kan du ju kolla om det är billigt på körskolan i Polen.

2009-07-13 @ 13:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0