Välkommen till himlen :D

Jaha har tagit och skaffat mig en ny blogg, man kunde tidigare finna mig på metrobloggen.se/lillyvanilly men jag ska försöka att blogga lite oftare här på denna bloggen.

Vill passa på att tacka Sophie Holmqvist och min kära vännina Emma Berneheim för hjälpen med designen, är det inte super chekkkkkkt?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu... jo jag kan ju berätta att jag emma och kajsa sitter i ett klassrum omringade av människor som ser ut som 16 åringar men uppför sig som 9  riktiga hampusar! för dem sitter och spelar cs, lyssnar på någon musik som verkar vara gjord av könsförvirrade knarkare sedan sitter dom och skriker fula ord  varje gång deras shield försvinner eller dem blir tagna i röven av en kniv.. fan vad patetisk man kan vara..skärpning grabbar vaaaaaaaH!!

Kommentarer
Postat av: emmaaaaaa

helt ärligt, de e synd om dom! :O

2009-02-12 @ 12:14:16
URL: http://emmaberneheim.blogg.se/
Postat av: sopppphe

riktigt snyggg må jag säga! :D

2009-02-12 @ 22:38:57
URL: http://sophieholmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aw dessa kommentarer!! :D

2009-02-12 @ 23:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0