Starstruck

Shoo! mina kära läsare ( som om det är så många hahaah)

Idag var en märklig dag jag började 9.40 som alla andra dagar kan inte säga att jag stressade imorse, jag visste ju att vi hade digital bild behandling och den läraren (Ingvar) hade ju inte ens märkt om jag kom tre timmar försent, eller om jag föll ihop mitt i klassrummet.. han hade väl bara suttit och yrat :P haha
Iaf vi hade en liten tvist om vem som skulle ha klassrummet FotoA eller FotoB ja olyckligt vis för fotoA så vann dem haha medans vi i FotoB fick gå ut och "fota" haha jag tror inte någon gick ut och fota vi gick såklart till stan :D så jag kom till skolan och sen fick jag sluta 20 minuter därefter Happy face :)  Vi stack till subway och  käka maaaud  och där snodde jag lite läsk , sen fick jag en gratis cookie  seeen fick jag gratis  juice i tältet på stortorget :D:D dagen har mer eller mindre varit underbar man kan ju säga att jag kom billigt undan, as always :P 

Och nu lyssnar jag på Lady GaGa's album som jag fick av EMMZET :)

Pusshaj my lovely readers <33
xoxo / /Lillygirl

jAG``

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0