När ska dem fatta?

Ja när ska dem fatta ? dem där fjortisarna.. dem är så himla irriterande inte bara för deras uppförande utan deras utseende ja allt,hela paketet jag ser dem dagligen och jag ryser verkligen varje gång jag ser dem man får lust att bara skjuta sig själv för att slippa lida... häromdagen upplevde jag något som jag skulle vilja kalla HEMSKT jag stog och diska när bella (min lillasyster) skriker -OMG kolla ut genom fönstret! Vi kollar ut och där sitter dem.. Gina tricots två bästa kunder i svart hår med blond utväxt och oranga ansikten jag skojar inte det såg ut som två apelsiner! men sist men inte minst vita läppar som dem lyckats framställa med hjälp av idomin, ni vet idomin som man använder i röda babystjärtar och jag vet inte var mer, men iaf det ska man numera ha på läpparna.. sorgligt :(
Så nu ska jag vara vänlig och göra en lista på vad man kan göra för att undvika att vara fjortis
  • Använd inte foundation som inte passar din hudfärg som t ex om du har ganska så ljus hud så använd någon ljus foundation.. inte orange.
  • Gör ingen rand aka Fjortisranden ( behöver jag säga mer?)
  • Pusha inte upp brösten till hakan...
  • Låtsasskratta inte hela tiden
  • Använd inte en halv hårspray om dagen
  • Minska på tuperingen av håret.. fåglarna kan bygga sina fågelbon själva :)
  • Drick dig inte svinfull varje helg
  • Du behöver inte skrika, folk lägger märke till dig ändå din sockersöta parfym och ditt ihjälsminkade ansikte är nog rätt så blicktilldragande
  • Marsmallow is a total NONO!!!!


Lycka till!


Kommentarer
Postat av: EMMAAAAAAAAA

Marsmallow =D=D=D=D=D hahahah dörrrrrrrrrrrrr

2009-02-23 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0