Alla hjärtans dag..suck

Jaha alla hjärtans dag imorgon och fredag den trettonde idag..ganska intressant faktiskt, tänk så har man värsta oturen idag men imorgon finner man kärleken... fast vad är oddsen för att det skulle hända aja man får ju faktiskt lov att drömma.
Har jag nämnt att jag verkligen hatar obesvarad kärlek.. det är typ vad mitt liv går ut på och jag kan säga att det är inte så kul. Hatar att se kära människor och jag hatar alla hjärtans dag, det är ju inte en dag för singlar kan jag säga. nej nu börjar jag låta som en övergiven arg människa (vilket jag visserligen är) men jag är bara lite sur just nu det går över om ca 1 timme then i'll be feeli'n fabuloso :D Förlåt alla glada som gillar alla hjärtans dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0